Vesti
Intesa Leasing ostaje uz Radnički iz Kragujevca
05/09/2012
Intesa Leasing nastavlja da podržava vrhunski sport i ostaje uz Radnički iz Kragujevca i u sezoni 2012/2013.
Intesa Leasing ostvarila najveći rast tržišnog učešća u Srbiji za 2011.
29/05/2012
U uslovima otežane ekonomske klime, Intesa Leasing Beograd je krajem 2011. god. dostigla drugo mesto na tržištu, mereno prema veličini ukupne aktive.
Saradnja Intesa Leasing i FK Partizan
08/03/2011
Beograd (4. mart) – Intesa Leasing d.o.o. i Fudbalski klub “Partizan” potpisali su ugovor o poslovnoj saradnji prema kome Intesa Leasing postaje član "Šampionskog tima sponzora FK Partizan",aktuelnog šampiona Srbije i ovosezonskog učesnika UEFA Lige Šampiona.
Veliko interesovanje za lizing u dinarima
15/06/2010
(BIZNIS)
Interesovanje građana za lizing u dinarima, koje je početkom godine na tržište uvela Intesa Leasing, izuzetno je veliko, o čemu svedoči i podatak da je za prvih pet meseci 2010. godine na ovaj način plasirano više od 173 miliona dinara, saopštila je ta lizing kompanija.
LIZING U DINARIMA NAJPOVOLJNIJI
08/03/2010
izvor: Press
Kupovinom automobila pomocu lizinga u dinarima omogućavamo našim klijentima da im rata ne raste proporcionalno sa rastom evra
Lizing rata u dinarima
18/02/2010
Kupovina automobila je uvek povezana sa kursom evra, kursnim raziikama i strahom od kupovine na rate, jer evro ide gore, a nase dinarske plate dole. Ta praksa sada moze da prestane - Inteza lizing odobrava finansiranje u dinarima, koje sa stranim vaiutama nema nikakve veze, a sve to uz prilicno nisku kamatu pribliznu onoj u evrima.
Ko god je kupio automobil na kredit ill lizing i zadužio se u evrima, ovih dana ima mnogo razloga da se preračunava. Evro raste, a sa njim i količina dinara koju treba odvojiti od plate kako bi se pokrila mesečna rata u devizama. To je i glavni razlog što su mnogi poslednjih meseci odustali od kupovine, plašeći se šta će biti suitra. Međutim, iako je napolju još zima, kupce i novih i polovnih automobila će ovog februara ipak ogrejati sunce - počinje odobravanje lizinga u dinarima. Nema nikakvog vezivanja za strane valute, kamata nije ni izbliza velika kao što se očekivalo, a pritom ima tendcnciju da bude još niža.
Dakle, ugovorite cenu automobila u dinarima i ne razmišljate o kursu i svetskoj ekonomiji, već narednih pet godina odvajajte samo ono što ste planirali.
Bez posebnih ograničenja
Na hrabru ideju odobravanja lizinga u dinarima odlučio se Inleza lizing, koji je svojevremeno, takođe prvi, na tržište uveo i neke druge proizvode. Sada ponovo kreću koracima koji vode oživljavanju tržišta i to na pravi način, jer za lizing u dinarima nema nekih posebnih ograničenja, barem ne većih od onih koji i inače važe. Dakle, rata ne sme biti veća od trećine plate, minimalno učešće je 25 odsto, a period otplate je od dve do pet godina.
Ono što je mnoge teralo da se zadužuju u evrima, umesto u dinarima, jeste strah od visokih kamata. Uostalom, razlika je bila po nekoliko pula u korist evra, pa je to zvučalo kao izvesna doza sigurnosli. U slučaju Intezinog novog proizvoda, i to se promenilo.
- Zaduživanje u dinarima na ovakav način moglo bi čak doneti uštedu potencijalnim klijentima, jer čak i kad bi belibor, suprotno svim očekivanjima, porastao, to bi svakako bilo znatno manjc nego što će, sasvim izvesno, porasti euribor - kaže Vlastimir Vuković, direktor Inteza lizinga Beograd. Podsećamo, belibor je kamatna stopa po kojoj banke u Srbiji medusobno trguju dinarima, baš kao što su na evropskom nivou euribor i libor za evre i švajcarske franke. Te kamatne stope zapravo određuju koliku ćete kamatu plaćati jer banka, odnosno lizing kada, na njihovu vrednost dodaje svoju maržu. Inteza lizing na belibor, koji trenutno iznosi 10,24 odsto, dodaje još 2,5 za nove, odnosno 3,5 odsto za polovne automobile, što znači da vi plaćate kamatu od 12,74 ill 13,74 odsto.
Lizing sa prosečnom platom
Ako uzmemo u obzir da prosek primanja kod nas nije veći od 30 ili 35 hiljada dinara, to znači da bi neko ko se zadužuje kroz lizing u dinarima mogao da kupi automobil čija rata no prelazi 10 do 12 hiljada. Računica kaže da su to modeli čija cena sa carinom i PDV-om iznosi od šest do devet hiljada evra. Drugim rečima, čitav niz modela, među kojima ima vrlo zvučnih imena sada je dostupnija kupcima nego ranije. Doduše, treba imati u vidu da je neophodan novae za učešće od 1.500 do 2.000 evra, odnosno gotovina u odgovarajućoj dinarskoj protivvrednosti, kao i da je kasko osiguranje automobila obavezno. Upravo kasko je ozbiljna stavka koju ne treba lako predvideti jer je to na godišnjem nivou jedna cela plata, a izbor kod koga možete da ugovorite osiguranje, prema pravila Inteza lizinga sveden je na samo četiri kuće.
MOGU I POLOVNJACI
Lizing u dinarima se može koristiti i za kupovinu polovnih automobila, ali je kamata jedan odsto veća. Doduše u obzir dolaze samo vozila koja se kupuju od pravnih lica, dakle sa nekog placa polovnjaka ili od bilo koje firme koja lizing kući može da ispostavi fakturu.
Intesa Leasing u SAT
14/02/2010
izvor: RTS1, emisija SAT
Reporter:
Evo stigosmo i do Intese Leasing. Sa nama je Vlastimir Vuković, direktor Intese Leasing. Imamo jednu zaista ekskluzivnu informaciju. Posle onoga što ste čuli o kineskim automobilima Čeri koji prvi put stižu u Srbiju, čija prodaja počinje i čiji će se modeli prestaviti i na predstojećem Salonu automobila, evo ekskluzivne informacije kako možda te i neke druge automobile kupiti povoljnije. Gospodine Vukoviću, do sada je uvak vaše i sve druge lizing kuće bile zanimljive za svakog ko kupuje automobil na lizing, ali je uvek sve bilo vezano za evro i ljudi kad pomisle na evro, ovaj rast kursa, ne odlučuju se baš rado više za takvu kupovinu, a što je najgore mnogi su već morali da vrate automobile i tu je mnogo problema. Vi nudite jedan novi paket, prvi put u ovoj zemlji. Lizing za dinare. O čemu je reč?